Sport jest fantastycznym nośnikiem pozytywnych emocji, dzięki któremu można dotrzeć do wielu miejsc na całym świecie. Tak właśnie było w przypadku Gdańska, który za pośrednictwem transmisji z Lotto Challenge Gdańsk zawitał w wielu miejscach Europy oraz poza jej granicami. I przedstawił się tam z najlepszej możliwej strony.
Challenge to triathlonowa marka szeroko rozpoznawalna na świecie, nic więc dziwnego, że transmisję ze zmagań zawodników PRO śledzono nie tylko w Polsce, ale i za granicą naszego kraju. Przebieg zawodów śledziło ponad 30 tysięcy unikalnych użytkowników, z czego 3/4 z nich stanowili obcokrajowcy!
Statystyki oglądalności transmisji Lotto Challenge Gdańsk przedstawiają się następująco:
- 7500 unikalnych użytkowników – Polska
- 4500 unikalnych użytkowników – Niemcy
- 3700 unikalnych użytkowników – Wielka Brytania
- 3200 unikalnych użytkowników – Holandia
- 3000 unikalnych użytkowników- Włochy
- 2800 unikalnych użytkowników – Hiszpania
- 875 unikalnych użytkowników – Norwegia
- ponad 5000 unikalnych użytkowników stanowili przedstawiciele innych nacji, w tym tak egzotycznych jak Tajlandia, Chiny czy Dominikana